Klachtenregeling
Wij ervaren veelal patiënten die tevreden zijn over hun tandarts en afspraak. Toch kan het soms voorkomen dat u van mening bent dat u verkeerd of niet volledig bent geïnformeerd over een bepaalde behandeling. Wij vinden het natuurlijk zeer vervelend voor u dat u een tandarts of afspraak zo heeft ervaren. Daarom horen wij het graag als er enig ontevredenheid heerst. In dat geval staan wij ervoor open om in gesprek te gaan, zodat het goed wordt opgelost.
In het ergste geval kan het voorkomen dat u en de tandarts er niet uitkomen. Dan is het mogelijk om een second opinion aan te vragen van één van de andere tandartsen. Die kijkt dan naar uw visie en naar die van de tandarts. Vervolgens geeft de niet-betrokken tandarts zijn eigen mening, waardoor het hopelijk kan worden opgelost.
BEHANDELINGEN
Wij zijn er voor al uw
tandartsbehandelingen
ONS TEAM
Maak kennis met
ons team!
Boukje Landman
Larissa Zeldenrijk
Ons team bestaat uit enthousiaste en gedreven mensen, die iedere dag
weer met zo veel mogelijk plezier voor u en met elkaar aan het werk zijn.