Skip to content

Klachtenregeling

Wij ervaren veelal patiënten die tevreden zijn over hun tandarts en afspraak. Toch kan het soms voorkomen dat u van mening bent dat u verkeerd of niet volledig bent geïnformeerd over een bepaalde behandeling. Wij vinden het natuurlijk zeer vervelend voor u dat u een tandarts of afspraak zo heeft ervaren. Daarom horen wij het graag als er enig ontevredenheid heerst. In dat geval staan wij ervoor open om in gesprek te gaan, zodat het goed wordt opgelost.

In het ergste geval kan het voorkomen dat u en de tandarts er niet uitkomen. Dan is het mogelijk om een second opinion aan te vragen van één van de andere tandartsen.  Die kijkt dan naar uw visie en naar die van de tandarts. Vervolgens geeft de niet-betrokken tandarts zijn eigen mening, waardoor het hopelijk kan worden opgelost.

BEHANDELINGEN

Wij zijn er voor al uw
tandartsbehandelingen

icoon gebroken tand

Parodontitis

Wanneer u al een tijd met een ontsteking rondloopt…

Icoon tandarts

Mondhygiëniste

Het is belangrijk om uw gebit de juiste zorg te bieden door…

Icoon tand vulling

Vullingen

Het komt voor dat tijdens een tandartsafspraak…

Icoon tandbescherming

Facings

Wanneer u ontevreden bent met de vorm of kleur van uw tanden of kiezen…

Icoon tandbescherming

Implantaten

Bent u onlangs één of meerdere tanden verloren? Dan kunt u…

Icoon tand

Kronen, inlays en bruggen

Heeft u last van een verzwakte of beschadigde tand…

ONS TEAM

Maak kennis met
ons team!

Ons team bestaat uit enthousiaste en gedreven mensen, die iedere dag
weer met zo veel mogelijk plezier voor u en met elkaar aan het werk zijn.